“İyi olmak kolaydır, zor olan adil olmaktır.”





13 Temmuz 2012



19 Mayıs 2012 tarihinde okuduğum bir haber üzerine bir yazı yazmış fakat sonra hangi akla hizmetse yayınlamaktan vazgeçmişim. Belki de bugüne kadar yazdığım en “ağır” yazı olduğu için, sebebini bilemiyorum.
Size yazıdan birkaç paragrafı örnek gösterdikten sonra Yargıtay’ın yeni seks/porno kriterlerinden bahsedeceğim. Aslına bakarsak bu konuyu iki farklı yerde iki farklı bakış açısından inceledim ve yine şu asla bakarsak bu blogun taslaklarında da bu konuyu deştiğim bir yazı var. Tam olarak 4 kez yazıldı ve silindi. İlkinde dalga geçmeye çalışıp, kendimi kahkahalara boğdum. İkincisi sallantıdaydı, olmadı içime sinmedi. Üçüncüsünde unutup siyasete fazlaca dalmıştım ve dördüncüsünde insanlardan çıkıp aslanların cinsel hayatına sıçradığımı farkettim. Neyse ne.
19 Mayıs 2012 tarihli yazıda

Tecavüzün rızalısı da oluyormuş!
Bakmayın öyle, çok ciddiyim. Bildiğiniz rıza dahilinde tecavüz, ay ne güzel bir şey bu. Dedim ya hani çocuklar çok hızlı büyüyor diye, bizim 4 kız çocuğumuz hemen büyümeliyiz düşüncesiyle 36 adama rıza göstermemişler mi? Dahiyane!
Küçücük çocuklar önlerindeki 5-6 yılı çabucak atlamak için 36 adama rıza gösteriyorlarsa, benim şu yoğun dönemimi atlatıp, emeklilik dönemime atlamam için… Evet, kendimi halka açarsam ancak emeklilik dönemine atlayabileceğimi farketmiş ve Facebook’ta domates yetiştirme planlarımı başka baharlara ertelemiş durumdayım şu an. Yoksa mouse kullanacak dermanım kalmayacak.
En sevdiğim, en takdir ettiğim nokta ise şu; durun alıntılayalım hatta
“Mahkeme, tutuklu 10 sanığın cezalarını belirlerken, genç kızların ve tanıkların ifadelerini, sanık anlatımlarını sıraladı. Hem genç kızlar, hem tanıklar, hem de sanıklar okulda, parkta, dükkanda, evde kızlarla defalarca anal ve oral yoldan ilişkiye girildiğini doğruladı”
Bekaretlerine dokunmuyorlar!
Neden?
Çünkü çocukların hayatını kaydırmak istemiyor bu vatandaşlarımız, bilinçliler. Ağzına aletini veriyor, anal yoldan işini hallediyor ama bekaretine dokunmuyor. Zar orada, tertemiz psikolojinin, masumiyetin simgesi o. Çocuk yaştaki kızların ağzına vermek ayıp değil ama bekaretini bozmak ayıp, günah, suç.
Bir de merak ettiğim bir nokta var. Bekaret gitseydi, “iyi hal” olur muydu? Bu iyilik timsali abilerimiz o zaman da iyi halden cezalarını kuşa döndürürler miydi? İşte bu noktada şüphelerim var, zira bekaret önemli şey. Çağ atlatır insana.”
demişim. Biraz sinirliymişim ki o gün yaşadığım gerginlik göz önüne alınırsa gayet normal bir durum bu. Kötü, aksiliklerle dolu bir gündü benim için 19 Mayıs.
Kürtaj tartışması yüzünden de bir sürü söz söylendi biliyorsunuz. Bakanlar birbirlerine girdiler, ilginç yaklaşımlarda bulundular hatta bazıları vardı ki monitörün karşısında bir süre kalakalmama neden oldu.  İnsanların bakış açıları farklı farklı, diyor geçiyorum bu meseleleri. Benim şu anki gündemimde Sağlık Bakanı Recep Akdağ’ın söyledikleri var. Milliyet haberi şöyle yayınlamış;
“Sağlık Bakanı Recep Akdağ, Boston’da Harvard Üniverseti’nde 20 ülkenin sağlık bakanının katılacağı sağlık liderleri formuna katılmak üzere ABD’ye gitti. Bakan Akdağ yolculuk öncesi gündemi meşgul eden kürtaj meselesi ile açıklamalarda bulundu. İşte satır başları…
* “Tecavüze uğramış kadın tertemiz bir insandır, masumiyetine halel gelmiş değildir. Bu insanın hiçbir suçu ve günahı yoktur. Tıpkı karnındaki çocuğun günahı olmadığı gibi ben buna dikkat çekmek istedim.”
* “Tecavüze uğramış bir kadının bir hamile annenin çocuğunu alsanız da mağduriyetini ortadan kaldıramazsınız. Dolasıyla tecavüzcüye verilen cezaları ağırlaştıralım. Bir tecavüzcüye en ağır ceza ne verilebilir, müebbet hapis cezası, gelin bunu tartışalım.””
İşte benim için akan suların durduğu yer tam olarak burası.
Ülkemizdeki tecavüzcülerin ne kadar rahat olduklarını biliyoruz. Adamlar “iyi halden” yırtıyorlar ya da hapiste bulundukları süre göz önüne alınıyor. Tahliye oluyorlar vs. Akdağ “müebbet” demiş. Ben de “müebbet” diyorum hatta daha az insani yorumlar da getirebilirim bu konuya zira tecavüzün hoşgörülecek tek bir yanı bile yok.
Bu adamı* hoş görebilecek olan bir insan varsa karşıma çıksın bana gerekçesini söylesin, söylesin ki ben de bir şeyler öğreneyim. Bu örnek çok mu uç oldu? Toplumun her kesmi-en azından çoğu- karşı çıkar buna değil mi? O zaman bu adama* bakalım, hala karısıymış kadın. Tecavüz suç olur mu bu durumda?  Buna* ne diyoruz? Bu*Baldız* baldan tatlıdır, tabi. Bir de bu* var,bakın.
Peki ne yapılmalı? Bu kadının* yaptığı gibi akrabamdır vs deyip, şikayetçi olmaktan vaz mı geçmeli insan?
Neyse, ben gazetelerin tümünü tarayıp size bin tane örnek verebilirim ama ne gerek var, değil mi? Biliyoruz hepsini, konumuza gelelim.
Yargıtay anal ve oral ilişkiyi “doğal yoldan olmayan ilişkiler” kategorisine sokmuş. Soksun. Ciddi ciddi soksun, çok hoşuma gitti bu durum benim hatta o kadar hoşuma gitti ki uzun uzun güldüm. Kinaye yapmıyorum, alttan mesaj vermek gibi bir niyetim de yok. Gelin şu yeni kararı bir parçalayalım ve bir olay üstündeki olası etkilerine bakalım.
  • Görüntüye önce 16-17 yaşlarında bir genç kız koyalım – daha küçük değil, büyük de değil. Ortada. Cinselliği bilecek kadar büyük ama toplum tarafından bastırılabilecek kadar toy. Ne çocuk ne de kadın-
  • Ve bir adam yaşı 20-50 arasında. Herhangi biri olabilirdi ama ben akraba yerine bir tanıdık yapmayı tercih ediyorum. Abartıp bu adama sadist zevkler ekleyelim, tecavüz başlı başına bir şiddet olsa da bu adam olayı abartıp kurbanını farklı şekillerde kullansın.
  • Adam, kıza tecavüz etsin ama “kızın” “bakire” olduğunu bildiğinden anal ve oral yollarla tatmin olsun. – Vicdanı var, evet. Hem belki onu kızı bakire bırakmak hoşuna gidiyordur. Bakire ama onun, temizi kirletmek. Yeni alınan giysiyi giymek gibi.-
  • Yargıtay “Oral ve Anal Seksi” doğal olmayan ilişki olarak tanımlamış ve tecavüz, hayvanlarla ve ölülerle ilişki vs.’le aynı kefeye koydu. Pornoda yasak olan şey, gerçek hayatta serbest olabilir mi? Olmaz.
Bu durumda karşımıza üç seçenek çıkar.
  1. Tecavüzcümüz, suçunu daha fazla katlamamak için -zira hem tecavüz, hem anal-oral, hem sado-mazo ögeleri vs-  kıza “helal” yoldan sahip olur.
  •  Tecavüzün, helali var mıdır?
  • Bir kadına isteği dışında sahip olmayı hangi din kabul eder?
  • Tecavüz etti diyelim, hem de helal yoldan. Bir kızın saflığının alınması gözardı edilebilir mi? Hangi iyi hal bu adamı kurtarabilir?
2.   Tecavüz etmez
3.   Tecavüz eder ve kızın rızası olduğunu iddia eder.
  •  Türkiye’de bekaret konusuna nasıl bakıldığını ele alırsak, herhangi bir şehrin herhangi bir semtinde yaşayan normal bir genç kızın. – ki yine uç bir örnek vermek istersek bu kızı oldukça tutucu bir ailenin kızı yapabiliriz-  bekaretini hiç tanımadığı/hoşlanmadığı/hiçbir ilişkisinin olmadığı bir adama “rızasıyla” verme ihtimali.
    * İçki, uyuşturucu madde vs. kullanımıyla oluşan geçici cüretkarlığı- depresyon vs etkenleri
    de sayarsak %10′dur.
Tüm bunlar göz önüne alındığında “Oral ve Anal Seksin” doğal olmayan ilişki biçimi sayılması ve bu tarz ilişkileri barındıran görsel ve işitsel ögeleri satan ve satın alan insanların cezalandırılacak olması bence gayet hoş. Zira bunu yasaklayan yargıtay, elin tecavüzcüsünü iyi halden salıveremez ya da cezasında indirim yapamaz.
Bakalım bundan sonra bizim “namuslu” tecavüzcülerimiz ne yapacak? Cidden merak ediyorum.
* Başlık. V. Hugo
** 19 Mayıs tarihli yazıya konu olmuş haber: Tık*

0 oyuncu online:

Yorum Gönder

 

.

.

.

.

.

.